.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبات مدیریتی ‌به مصلحت ‌گیلان بود

رئیس کل دادگستری گیلان خواستار ثبات مدیریتی به‌ویژه استانداران شد و گفت: دولت باید فرصت اجرای برنامه‌ها را به مدیران بدهد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمدجواد حشمتی در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان با قدردانی از تلاش‌های دولت در برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد در تهران اظهار کرد: اجلاس نم با اقتدار در ایران برگزار شد.

وی تغییر مدیریت‌ها را امری طبیعی خواند و افزود: باید بپذیریم سعادتی استاندار سابق گیلان فردی ولایی است.

حشمتی انتخاب‌ها در نظام اسلامی را براساس شایستگی خواند و ابراز کرد: 18 ماه قبل سعادتی طبق این تفکر در پست استانداری گیلان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری گیلان حضور سعادتی استاندار سابق گیلان در تمام عرصه‌ها را ملموس دانست و تصریح کرد: حضور مستمر سعادتی در عرصه‌های مختلف منشا خدمات قابل توجه شده است.

وی خواستار ثبات مدیریتی به‌ویژه استانداران شد و بیان کرد: دولت باید فرصت اجرای برنامه‌ها را به مدیران بدهد.

حشمتی ثبات مدیریتی را به مصلحت استان و کشور نامید و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری پست‌های مدیریتی را 5 ساله تعیین می‌کنند و به مدیران فرصت اجرای برنامه‌ها را می‌دهند.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه نمایندگان مجلس با نگاه سیاسی پست استانداری را تعقیب نکنند، اظهار کرد: آقای هاشم‌نیا استاندار جدید گیلان از افراد مورد وثوق و انسانی فکور و برنامه‌ریز است.

وی ادامه داد: مهلت اجرای برنامه‌ها باید به استاندار جدید داده شود تا بتواند آنها را اجرایی کند.

حشمتی به بومی و غیر بومی بودن مدیران اشاره کرد و یادآور شد: بحث مذکور در اسلام و سنت نبوده و شعار انحرافی است.

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید براینکه خون رزمندگان گیلانی و مازندرانی درهم آمیخته است، اذعان کرد: مباحث انحرافی جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و همه وظیفه داریم از مدیران حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی مشاوره موضوع‌های مختلف به استاندار گیلان را حائز اهمیت خواند و افزود: با تفاهم، وحدت و همدلی می‌توان بر مشکلات فایق آمد.

حشمتی با آرزوی موفقیت برای آقای هاشم‌نیا، بیان کرد: خود را موظف می‌دانیم در خدمت استاندار جدید گیلان باشیم و مسایل حاشیه‌ای نباید در متن باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.